|
Geplaatst door albert
op 01 September 2009, 25:20
een antwoord op 'bloedverdunner'
Kiwi Om dichtslibben van de bloedvaten tegen te gaan en het bloed dun te houden, wordt door artsen regelmatig aspirine geadviseerd. Onderzoekers van de universiteit van Oslo hebben echter een veel lekkerder en natuurlijker alternatief ontdekt met hetzelfde bloedverdunnende effect: twee à drie kiwi’s per dag eten. Welke stof uit kiwi verantwoordelijk is voor het bloedverdunnende effect, is de onderzoekers nog niet duidelijk
|
|
Antwoorden: |
|
Beantwoord dit bericht
Gesponsorde Links |